Det går som på räls! :) Jag testar att ...

Det går som på räls! :) Jag testar att sms-blogga nu. Jag sitter på tåget nu, har gjort det i ungefär en och en halv timme. Så har åkt halvvägs nu, för jag ska hoppa av tåget i Uppsala och möta upp mamma där idag. Sen blir det en snabb sväng på stan innan vi fortsätter mot Gävle :) Det var riktigt jobbigt att åka ifrån min fina Rickard och soliga Linköping idag, hua.. Men vi ses snart igen :) I Linköping har träden och gräset börjat bli grönt, hoppas det gröna snart hittar till Gävle också ;) Åh. Nu pirrar det i magen, första dagen på jobbet i morgon! Ska bli kul! :) Nu ska jag fortsätta titta ut genom tågfönstret, får väl se om det här inlägget hittar fram till bloggen :P Kram!


Kommentarer
Postat av: Evve

Ja det fanns liksom ingen hejd på bloggandet haha ;)

hade helt enkelt ingenting bättre för mig tragiskt nog hoho.



jag har berättat för pappa och han sa samma sak, att ni skulle kika på dom sen :)



Vi hörs och ser i morgon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback