"I have been terrified of changes"

Måndag! Det var jobbigt att kliva upp i morse, för jag drömde så mycket konstiga drömmar.. Det var leriga elefanter som försökte komma in i lägenheten, och jag hade ett gevär och försökte skjuta dom. Ett sånt där gevär med tratt längst fram.. Wierd :( Men jobbet gick bra i alla fall! Ringde en hel del, och det var i alla fall en trevlig man som nappade! Har en annan (väldigt pratglad man) på kroken också, men han ville kolla med sin agent först (hoppas han har en trevlig agent). Händelserik dag har det varit, även om det inte låter så :D

I morgon ska jag jobba hemifrån! Min åkatilljobbetkompis Anki ska till Stockholm på mässa, så då fick jag jobba hemma istället för att ta bussen. Det var snällt :) Ska bli spännande och se hur det går! Hoppas jag drar in en hel hög med folk ;) Kan ju börja med att sova 45 minuter längre än vanligt, eftersom jag slipper resan till jobbet, det ska bli skönt :) På onsdag ska Anki jobba hemifrån som kompensation för all hennes restid, så då blir det buss till jobbet för mig i alla fall, för första gången på länge. Ska bli spännande faktiskt!

Idag har jag ätit ugnsgrönsaker och en redig köttbit, mums. Det var smaskens minsann. Fast jag saknade Rickard, för det är typ hans favoritmat, hihi. Men snart så kommer han hem, min älskling! Oj så jag längtar <3 Snart är det onsdag..

Gäääääsp. Måndagströttheten (och eftermatentröttheten) har satt in. Hejdå sålänge. Kraaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: ppt

Hoppas du han knäppa elefanterna :) jag vågar knappt tänka på hur lerigt ett golv skulle bli om såna klampade runt :)

2010-01-27 @ 19:11:50
Postat av: Evve

Haha ja jag såg det, härliga Hans!



Och dum-laget försökte fuska såklart suck hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback