"But I can dance, dance, dance"

Jag har varit hemma idag med. Har sovit en massa, samt tagit en liten prommis för att se om lite frisk luft kunde väcka min sega skalle, det gick så så där, för jag blev alldeles hostig av den kalla luften istället ;) Men, nu har jag hela helgen på mig att bli pigg, känns skönt.

Hur som helst, jag har tänkt på en sak, som jag vill dela med mig av. Till alla er som vill se eller har sett Snabba Cash. Flera gånger under filmen så tänkte jag att han som spelar Jorge var så himla lik en gammal såpaskådis, men, jag tänkte att det inte kunde stämma, för han var så himla bra i Snabba Cash, och i såpan var han så himla töntig och dålig (förlåt :P). Var tvungen att kolla på imdb när jag kom hem, och tamigtusan, det var samma kille! Snacka om att ha jobbat upp sig!
Killen jag snackar om heter Matias Padin (han har även en roll i världens bästa film Stockholm Boogie!). Han spelade Mischa i Nya tider. Och nu spelade han alltså Jorge i Snabba Cash. Alla pratar om att Joel Kinnaman kommer att bli nästa stora skådis att ta sig till Hollywood, och jag håller med om att han är riktigt riktigt bra (och snygg, grrr). Men, jag tror nog att Matias Padin följer med utomlands också ;) Skitbra var han!

Det var nog allt jag hade att säga just nu. Hörs säkert sen. Kraaaaaaaaaam

(bild lånad härifrån)

Då, killen till vänster.

 



(bild lånad härifrån)
Nu, killen till vänster.

Kommentarer
Postat av: Evve

Jaa vilken bra ide! Får man välja monolog själv? :)



höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback