"It must have been love"

Huamig, det är mycket att göra på jobbet just nu. Fortsätta jobba efter jag kom hem, och har precis försökt sluta. Men kommer på massa saker jag skulle behöva göra, så börjar jag igen, fast jag borde låta bli och försöka slappna av och njuta av kvällsledigheten egentligen. Nu ska jag stänga ner alla program och säga åt mig själv att vila hjärnan lite. Jag får jobba vidare (he he he) på jobbet imorrn istället. Hoppas det går bättre med ringandet imorrn än vad det gjorde idag. Dom få som svarade ville ha mail med mer info, men sen var det mest bara inget svar. Suck. Inte en enda fick jag in.. Imorgon ska det bli ändring på det, så det så! (Ska bland annat ringa upp en väldigt trevlig man som gärna ville prata med mig, men inte hade tid idag.) Men nu så, slut på jobbprat för studen.

Idag åkte Rickard tillbaka till Norge. Hatar att komma hem till en stökig (fast jag städade i helgen) och tom lägenhet. Ingen ork att göra någonting åt det idag heller. Hoppas på mer energi imorgon. Är helt trött i hjärnan ikväll.. Måndagshjärna. Ska nog hoppa i säng tidigt. Sova.. Länge.. I ensam säng :( Igårkväll/natt ville Rickard byta sida i sängen, bara för att testa, men det gick inte alls, jag låg på hans sida i panikskratt och hoppades på att han bara skojade. Till slut fick jag tillbaka min sida, fju <3 Det vart liksom obalans! Min sida är ju min för att den känns rätt :D Måste jag säga att jag älskar min nötskalle? Ok, jag älskar Rickard <3

I helgen ska jag till Martina, och jag ser verkligen fram emot det. Ska bli trevligt att träffa min lilla Skåning och spela spel och umgås lite :) Men, först tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Hoppas på snabba effektiva roliga dagar så att veckan går snabbt!

Hörs, gott folk. Natti i förskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback