"Att det kommer bli en lång kall vinter"

Jag skäms nästan lite för att det var så längesedan jag uppdaterade! Kommer inte ihåg allt som har hänt sen sist, så jag tar det som är rätt nytt (jag kommer ihåg förra helgen, en liten reunion med Petra, Linnea och Lina (med bebis i magen, men det kräver ett eget inlägg! :) Återkommer med det, hoppas jag, tjata lite på mig vettja). I fredags var jag ute med jobbet och bowlade samt åt tacobuffé, det var jättekul att träffa alla utanför jobbet, även om allt kändes som vanligt :D Jag trivs så bra med mina arbetskamrater! Jag vann dessutom en bowlingomgång! Jag blev riktigt stolt, för det var bra många år sedan jag bowlade.. Nog för att jag körde studsbollstekniken med kloten, men ändå, hohoh. Vi var i alla fall ute och firade att vi har nått vårat första delmål, så, nu är vi störst i Sverige på det vi gör! Heja oss :)

I helgen har jag bara myst med Rickard och passat på att kramas så mycket jag bara har kunnat. Jag är så kär i min man så det är nästan tokigt. Han gör mig så glad. Min fina fina man. Vi har kikat på film och varit ute i slasken och promenerat. Var ute på bokrean lite också, jag köpte en överlevnadsbok till Rickard och en bok om Janis Joplin till mig själv. Ska bli intressant att läsa :) Det har varit plusgrader nästan hela helgen, så jag har nästan fått hopp om att det kommer att komma en vår. Dock ska det snöa massor i morgon och vara minus resten av veckan. Men ändå! Nångång kommer den efterlängtade våren, med sin torra asfalt och gula små tussilagosar :) Längtar!

På onsdag kommer minisyster Frida hem från Thailand! Hon kommer nog att se ut som en krispig pepparkaka :D Jag ska försöka få tag på sistaminutenbiljetter hemhem på fredag, så att jag får komma hem och träffa familjen lite. Jag har inte varit hemma sen i julas, så det är verkligen på tiden! Jag saknar mamma och pappa! Dessutom fyller storasyster år på måndagen efter, så kanske kan passa på att fira henne lite också, hihi. Håll tummarna för att det finns biljetter kvar och att jag kanske kan få sluta lite tidigare från jobbet!

Idag åkte Rickard tillbaka till Norge. Så nu är det ensamt här hemma igen. Har krypit ner i sängen nu, ska väl snart sova så jag orkar med morgondagen. Har mycket att göra på jobbet..

Grattis på namnsdagen alla Marior! (Evve, mamma, Ida, pappas Maria och en massa fler!)

Nu blev det kanske ett lite virrigt inlägg, men det blir så ibland.
Natti folket, vi hörs. Kraaaam :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för namnsdags-grattiset! Och jag vill läsa om Lina och bebisen i magen! Hoppas att jobbet går bra och att du snart börjar få in lite kosing på det också! Kraaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback