"Is that your ghost or are you really there?"

Kanske skulle ta och uppdatera er lite?

Jag är tillbaka i Linköping nu, kom fram klockan 23 i söndags kväll. Hann umgås med finaste Rickard i ungefär 17 timmar innan han åkte till Norge igen. Det var alldeles för få timmar, men jag är ändå väldigt glad att vi hann ses i alla fall. Fick åtminstonde somna och vakna bredvid honom, och det är bland det bästa jag vet. Dock vart det ett extra jobbigt hejdå.. Nu är det ungefär en vecka kvar tills vi ses, och när han kommer hem ska jag krama honom tills jag får kramp! :)

Bröllopet som var i helgen gick bra, det var jättefint, solen sken och det var en toppenfin dag. Brudparet såg så glada ut och jag fick många fina bilder! Sitter och redigerar dom nu, bara lite småfix som ska göras, räta upp sneda bilder samt ändra lite på kontraster och nivåer och så där. Men det tar sin lilla tid med tanke på hur många bilder det blev. Ska försöka bli färdig under dagen, men annars borde jag bli färdig under morgondagen. Sen kan jag skicka bilderna och hoppas dom blir nöjda och glada. Kul att photoshop-pyssla lite igen!

Idag har jag diskat, innan jag fick ett diskberg (vad har hänt med mig?!). Sorterat tvätt (tvättid i morgon, välbehövligt!). Varit ute på en höstig promenad bland fallna löv och kalla vindar. Jag gillar verkligen hösten! Så skön luft ute..

Martina ringde för en stund sedan, så nu har vi bokat in en dejt till på torsdag. Trevligt ska det bli! En sväng på stan och sen hem till Martina på husesyn samt träffa lille katten :) Sen kommer helgen, och då kommer Ida till stan! <3 Det ska bli roligt det med, minsann! Skönt att ha lite att göra så att dagarna går snabbare :)

Nu ska jag fortsätta pyssla med bilderna, sen ska jag försöka laga god mat :) Hörs, kram!



Kommentarer
Postat av: Evve



Tack!



Jag förstår liksom att människor blir galna vetenskapsmän. Vem vill inte avla fram en bananmänniska liksom?



hahaha

Postat av: Ida

Hihi, jag misstänkte nästan att du redan hade sätt den filmen, den kändes så "Kristin " :) Nu är det inte länge kvar tills jag dyker upp och det ska bli skoj skoj!! Jag tror att jag kommer att vara frisk som en nötkärna då, för jag mår redan massa bättre! Synd att du inte hann med att träffa din karl längre, men snart är han tillbaka hos dig igen! Kraaam!

2009-09-29 @ 19:45:16
URL: http://growinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback