"I am alone at a crossroads"

Goooooddag!

Solen skiner och himlen är blå, en fin dag för finbesök! :) Jag var visst lite trögstartad idag, men nu har jag i alla fall stickat lite till på Martinas mössa, ätit frukost samt fixat lite här hemma. Jag ska snart vakna till på riktigt och ta tag i den sista städningen.

Nu har jag fått Voddler att fungera också! Roligt! Det fanns dock inte så många filmer att välja på än, och inga serier, vad jag såg. Men, några intressanta filmer fanns det i alla fall :) Gratis är gott ;) Det är ju trots allt bara en beta-version, så det kommer väl fler filmer sen kan jag tänka mig.. Men, det ser jättesnyggt ut i alla fall! Tror det kommer att bli bra :)

Förresten, såg ni Idol igår? När dom skulle läsa upp vilka som gått vidare? HAHAHA. Förlåt, man ska inte skratta åt andras olycka, men, det var faktiskt roligt.. Ni som såg vet vad jag menar, till er andra.. Två tjejer stod på scenen, en av dom skulle gå vidare, Jihde läste upp namnet på den personen, men då börjar den andra (som inte gått vidare) skutta runt som en galning och pussar Jihde och ser lycklig ut, ända tills han säger åt henne att kliva lite åt sidan, så att den som vann på riktigt kunde sätta sig med dom andra som redan fått besked om att dom gått vidare. Ojojoj.. Kan inte ens föreställa mig hur hon kände sig efteråt! Men ändå, hahahah!

På begäran kommer här lite bilder på Martinas blivande mössa :P



Närbild på färgerna på Martinas mössa :)



Så här ser stickmojängen ut som jag använder mig av :D Ser du vad långt jag har kommit nu Martina?! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, jag e så lycklig. Den blir ju helt fin! O du har ju kommit helt långt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback