"För vi faller, faller, faller.."

Jag överlevde dag två med! :) Har varit en riktigt lång dag idag med, min sovmorgon gjorde inte så stor nytta. Vi hade sista delen av "säljskolan" idag, sen hade vi produktutbildning också. Fick även medlyssna lite när "proffsen" ringde runt, hihi, fick höra ett par sälj idag, det var spännande. Hoppas jag också får uppleva sånt snart! :P Fick dock en smärre chock när dom efter produktutbildningen sa att alla skulle ringa sitt första samtal idag.. IHK! Hade gärna velat plugga på lite mer kring kWh och fasta och rörliga priser.. Men, det var bara att ta på sig headsetet och nervöst säga några förvirrade ord till några stackars kunder. Ringde 6-7 samtal, och alla tackade nej, som tur var, för jag hade nog inte klarat av alla följdfrågor och avtalsvillkor samt inspelning just då :P Men nu ikväll har jag pluggat lite, så efter ännu en produktutbildning i morgon så ska jag nog förhoppningsvis vara redo att ringa runt själv och också sälja lite. Det måste jag vara helt enkelt! Finns inga val :D Men först har jag några frågor att fråga våran säljledare, blev lite förvirrad här ikväll nämligen. Men det ordnar sig. För övrigt är det mycket trevliga människor där!

Nu är jag är sååå trött. Har för mycket i huvudet. Men som tur var, var min man en underbar man igen och hade maten färdig när jag klev innanför dörren. Gott luktade han också, hihi, ja, alltså, karln min :D Fina Rickard!
Imorgon tar jag sovmorgon, PÅ RIKTIGT! Jobbar 14.30-21.00. Måste åka hemifrån 12.30 och kommer förhoppningsvis hem 22.00, så det blir en lång dag. Så kommer mina dagar att se ut nu, 75%, just det. Ska i alla fall försöka hinna med att plugga på lite extra, samt laga lunch (och middag att ta med mig till jobbet) innan jag åker. Pust! Det är ett hårt liv som en arbetande kvinna, ho ho ho..

Nu sitter Ricke och lyssnar på Lasse W, det är mysigt. Snart ska jag krama lite på honom. Sen kanske dricka en kopp te? Eller bara sova. Tröööööött.. ZZzZzZzzzzZzZ


Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Evve

Du kommer Kicka aset som säljare, som vi gillar att säga i Gävle haha. Iallafall på Södra Skeppsbron hihi.



Postat av: Evve

Men alltså Rabih är ju värst av dom värsta, och idag var han sämre än någonsin! Gaaah!

Oskar sa att han låter som Skurt, och det kan jag hålla med om!



Erik och calle var great idag, jag tycker synd om Eddie för han är absolut inte sämst.

Stackarn som hänger löst varje gång :(

2009-10-30 @ 22:41:07
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback