"Hopplalahopphopp, hopplalahopphopp, Froste är så glad"

Hade svårt att somna inatt med! INTE roligt. Men jag somnade till slut, så därför passade jag på att sova länge idag :P Är fortfarande öm i armen, känns som träningsvärk, fast väldigt koncentrerat kring själva nålhålet. I övrigt är jag pigg! Fast jag har ont i tandköttet, för en av mina visdomständer är på väg uppåt igen, grr, inte skönt, hoppas den ger upp och stannar där den är :D

Nu ska jag försöka storstäda lägenheten, har försökt med det hela veckan iofs, men, idag känner jag mig rätt laddad, så jag hoppas att det håller i sig.. Har just sorterat en stor pappershög och stoppat in papprena i dess pärmar, skönt! Lyssnar på julmusik, det är mysigt, hihi. Inte för att jag egentligen har varken vinter- eller julkänslor än.. Men, man kan ju försöka tvinga fram det lite ;) Ska i alla fall julpynta idag också, och om jag blir färdig med städningen så ska jag fira med att dricka årets (säsongens) första julmust! Läääängtar :D

Jag önskar att "Snögubben Froste" fanns på Spotify! Tyvärr finns bara den engelska versionen, och den är inte alls lika svängig som den svenska ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback