"What I did to you was hurtful"

Hua, vilken lång dag det har varit. Nu är jag äntligen klar med allt. Och jag orkar inte plugga längre heller. Men det jag har gjort på pluggfronten idag har gått bra, så det känns skönt! Ser fram emot imorgon, då kan jag plocka undan all disk som står framme, så ska jag putsa diskbänken skinande blank, sen ska jag hänga in kläderna som förhoppningsvis har torkat i garderoberna, sen ska jag njuta av min välstädade lägenhet! :D

Min pluggplan ser ut så här: (skönt att skriva ner det, för då måste det bli så ;))
  • Fredag: Gå igenom rapporten från början till slut, uppdatera allt det gamla och slänga in det nya (har jag redan påbörjat). Skriva dit ny motivering osv. BLI FÄRDIG!
  • Söndag: Läsa igenom allt en sista gång för att kolla om jag missat nånting. Känna efter. Känns allt bra, så mailar jag iväg den då. Sen är det bara att hålla tummarna!

I morgon är det som sagt fredag. Och då kommer Lins! Det ska bli så roligt! Hoppas på en lång solig helg :)

Nä, nu ska jag glo lite på tv tror jag, är helt slut.. Skulle nog somna på direkten om jag lade mig i sängen nu :P Hörs! Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback