"Squeaky swings and tall grass"

Inget mail än. Då blir det nog inget idag heller. För på min tid så slutade lärarna klockan 17. Buhuhuaaa.. Hoppas hoppas hoppas att jag får svar imorgon! Jag dör om jag inte får veta snart!

Jag tog en sväng till stan i alla fall. Spenderade slanten jag fick av min mor i helgen, kändes så skönt att köpa något till mig själv! Har inte gjort det på ett bra tag, med tanke på min pengasituation. Jag fick i alla fall med mig en "kort" stickad tröja, jätteskön och fin, en ny mascara och nya rakblad, lyxade mig och tog den dyra sorten ;) Tack världens bästa mamma! Det var riktigt varmt och skönt ute idag i alla fall! 17 grader nu, härligt. Hoppas det håller i sig i ett par dagar, även om molnen på himlen just nu säger något annat..

Jag ska nog snart diska, innan det blir ett stort berg, men först ska jag slappa lite i soffan och hoppas att det är nåt skoj på tv..

Vill att Rickard ska komma hem nuuu... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback