"I swear I´ll drive all night just to buy you some shoes"

Ååh, jag vill att mina systrar ska komma nuuuu! Ringde precis och kollade läget, och dom kör just nu i snigeltakt utanför Stockholm, dom har "suttit fast" där i över en timme, så det är väl nåt som har hänt på vägen.. Jag som hoppas på att dom skulle vara framme snart! BUHUH... Men, det är bara att vänta, dom kommer fram när dom kommer fram :) Om två timmar ungefär om jag har tur och om proppen löser upp sig. Det visar sig :) 

Jag har i alla fall bäddat åt dom nu, plus packat om min väska. Och städad köket. Så nu är det fint! Har även letat fram lite småpengar till parkeringsautomaten, dumt att det inte finns någon gratis gästparkering här :/ Nu ska jag väl bara diska den lilla disk som finns, så jag har något att fördriva tiden med.. :P

Jag saknar min Rickard! Längtar efter midsommar, då ska det kramas! <3

Ps. Jag fyller år på måndag, men har mitt kalas på söndag, ihk, det börjar nästa pirra nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback