"I´d do it again if I could"

Nu är disken diskad också, skönt att det inte var ett jätteberg, som det brukar bli här hemma av någon konstig anledning :P Har hunnit bädda sängen också, så nu är den fin och luktar gott! har även börjat packa lite.. Åker ju inte förns på söndag, men, kan vara skönt att ha väskan färdig innan systrarna kommer så slipper jag slösa tid på att packa när dom är här :) Ska packa en stund till, sen ska jag fortsätta med städandet. Det är tråkigt att städa, men, man blir ju i all fall nöjd och glad när det äntligen är färdigt, så, bara att bita ihop ;)

Jag hag nog inte riktigt fattat att det är sommar än, kändes konstigt att packa ner badkläder i väskan liksom.. Hoppas att det blir badväder när jag är hemhemma så att jag kan få mig årets första dopp! Det längtar jag nämligen efter :) Idag är det iofs 20 grader nästan, men himlen är grå och det ser inte så värst skönt ut ute.. Hrrbrr, hoppas sommaren kommer tillbaka lagom till mitt kalas! :)

Later dudes, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback