"You spin your web of sorrow and dreams"

Skönt att vara hemhemma! Blev nästan en timme sena till Gävle, för en dörr slutade fungera i Uppsala, så vi blev stående där. Men det gjorde ingenting, eftersom jag har börjar sticka på mössa nummer två, så jag höll mig sysselsatt :P Innan dess tittade jag på en film, "Bolt". Hihihi, den var verkligen fruktansvärt rolig! Jag känner mig som hamstern ^^

Nu har vi ätit jättegod mat, så nu är jag så proppis att jag nästan storknar. Så nu ska jag bara slappa i soffan en tag. Sen ska jag nog kanske sticka några till varv på mössan :P Hoppas Frida kommer hem från sin träning snart så att jag får lite sticksällskap, hohoh.

Imorrn får vi se vad som händer! Kanske blir äventyr, eller så blir det inte det. Men jag sover nog i Storvik i alla fall. Hoppas på fint väder, så jag kan fota lite, nu när jag har släpat med mig storkameran hit och allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback