"This is the story of a girl, who cried a river and drowned the whole world"

Jag skrev visst inget i bloggen igår! Wierd. Men jag hade i alla fall hemmapysslardag. Städade, tvättade, diskade och gjorde sånt där tråkigt. Men det vart ju fint sen i alla fall :) Tog också en promenad i plusgrader! Det var härligt, för solen sken och fåglarna kvittrade. Dock är det mycket snö kvar än, hoppas det smälter snart.. Skulle ha målat en spegelram igår också, men det hann jag inte med, så ska försöka hinna göra det idag istället :)

Maria kom hit på kvällen, vi kikade på Greys Anatomy och pratade strunt, det var trevligt med lite sällis! Det får vi göra om :)

Sen fick jag en trevlig överraskning! Rickard var nämligen på väg hem, en dag tidigare än tänkt, så det var minsann trevligt! Vi satt uppe mitt i natten och drack varm choklad, mums. Rickard är nämligen en hostmaskin, så han har redan nu bett om ursäkt ifall han kommer att smitta mig. Men, jag hoppas att jag lyckas hålla mig borta från hans bacillusker :P

Nu ska vi snart slänga oss i sängen igen och kolla på lite film. Sen blir det en promenad samt en sväng förbi affären för att fylla upp kylskåpet. Bebababaa. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Visst var det trevligt! Antar att du tänker ägna de närmaste dagarna åt att kramas, men sen kanske vi kan hitta på nåt mer skoj :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback