"Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?"

Hejhejhallå!

Här sitter jag som en gammal gumma, inrullad i en filt och stickar på ännu en mössa.. :)

Tog en promenad ner på stan idag, i solsken och fågelkvitter, för att köpa lite garn. Hittade hela tre garnaffärer! Yey! Så nu har jag ett litet lager här hemma, ifall jag får ett stickinfall :P Lite senare så mötte jag upp Maria, min gamla gymnasieklassis, på stan. Vi traskade runt lite, men det var kallt, så vi gick och fikade istället, mycket trevligt! Vi skvallrade lite och katchade up och så, så det var roligt :) Det får vi göra om!
Sen var jag lat och tog bussen hem, men de var jag nog värd tror jag ;)

Nu har solen nästan gått ner. Men det har varit en sån härlig dag med sol, så det gör inget! Hoppas det blir en till sån dag imorrn! Vill att det ska bli vår på riktigt, nuuu! :) Kändes som vår idag nästan, det luktade torrt, som det gör på våren ni vet :P

Nä, nu ska jag fortsätta sticka lite, sen ska jag väl laga lite fredagsmysmat till mig själv i min ensamhet :P


Kommentarer
Postat av: Leia

Kan du olika sticksätt med eller vad det heter? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback