"Fools they think I do not know, the road I'm taking"

Gääääsp. Jag skulle vilja gå och lägga mig och sova i ett par timmar till.. Är såå trött! Gick upp för ett par timmar sedan och slängde in ett par omgångar tvätt i tvättstugan. Skönt att ha det gjort i alla fall. Men nu är jag trött.. Ska väl snart hoppa in i duschen i alla fall, så man vaknar till på riktigt.. :) Förresten, idag hittade jag på ett nytt hippt sätt att knäcka sitt (kokta) ägg på! Man slänger det helt enkelt i taket! Funkade finfint, plus att jag impade rejält på Rickard :P

Idag ska vi till Norrköping och hjälpa Frisse och My att flytta, eller, vi ska i alla fall hjälpa till att bära deras grejer in i lägenheten :D Ska bli spännande att se hur den ser ut! Tog en smygrunda där i fredags, hihi, så vi har sett den från utsidan i alla fall :P Sen ska vi forhoppningsvis åka och köpa en skrivare. Måste kunna skriva ut lite jobbansökningar och sånt, heja heja heja!

Imorrn åker Rickard tillbaka till Norge, uuh, inte roligt.. Men jag åker i alla fall hemhem igen på antigen tisdag eller onsdag, beror på när det finns en sistaminuten-biljett till mig. Stannar hemma i lite mer än en vecka, för begravning och så vidare.. Ska bli skönt att umgås med familjen igen <3

Jag bjuder på en till bild från igår också. Höstigt ser det ut. Men nu vill jag ha vår och sol faktiskt. Lite grönt gräs skulle inte skada heller..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback