"Det går en katt över taken"

Det här med plugg gick inte så bra idag.. Funkade en stund, men sen så blev det bara galet. Isället storstädade jag vardagsrummet och sovrummet. Småstädade hallen och badrummet. Så nu är det bara kaos i köket, resten är fint ;)

Nu sitter jag och kollar på "Top Design" nåt nytt program på 3:an. Eller jag tror det är nytt, jag har då aldrig sett det förr (förutom ett par avsnitt nu då..)! Det handlar om inredningsdesigners, som får olika uppdrag, och det är skitroligt! Får så mycket inspirarion och idéer av dom små designersarna.. ;)

Idag ringde min söta man på hans lunchrast. Det är inte ofta det händer, så det var en trevlig överraskning att få höra hans ljuva stämma lite ;) Nu är det inte många dagar kvar tills mitt hjärta kommer hem! Oooh så jag längtar! :)

Nu måste jag fixa mat. Tror det blir den spektakulära rätten varma mackor. Jag har inte så mycket att välja på. Fattiglapp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, den spektakulära rätten :-) Hihi, själv har jag ätit scones middag, lunch o frukost i några dar nu, hej hej lön imorgon liksom :-) Jag saknade dig mycket när jag skulle baka scones, du brukar alltid vara mycket bättre än mig på det, men dom fick duga... Puss!

2009-02-24 @ 08:11:59
Postat av: Lins

Det var från mig den där kommentaren, och jag var inte det minsta lilla anonym, det var min dator som var dum.

2009-02-24 @ 11:17:11
Postat av: Evve

Tack för paketet idag söta du :)

Va fint det va! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback