"You´re the storm"

Idag fick jag för mig att jag skulle baka pizzabullar! Sagt och gjort, nu står första plåten i ugnen, och det luktar såååå gott! Jag vill att dom ska bli klara nuuu.. För idag blir det minsann pizzabullar till middag :P Med ett glas kall mjölk!  Om ca 20 minuter borde båda plåtarna vara klara.. MUMS! Perfekt att frysa in och ha som mellanmål om man är akuthungrig nångång :)

Oj vad tiden har gått fort idag. Rätt skönt ändå. Funderar på om jag ska ta och kika på nån film ikväll kanske, om det inte är något väldigt roligt på tv, men det tror jag inte :P Film är ju alltid mysigt :) Fast jag önskar att Rickard var hemma! Så ensamt utan honom.. Miss you hani <3

Nä, nu ska jag gå och ställa mig vid ugnen och titta på när mina gigantiska pizzabullar gräddas! :D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback