"We need pills to sleep at night"

Det blev ingen film tidigare, det blev dock en timme på spikmattan, somnade på den som vanligt, skönt! Min spikmatta är en fin vän :D Under tiden jag låg där på mattan så fick jag sms av Rickard där han sa att han kan prata med duvor, haha, mitt hjärta :P Söt och fin!

Känner mig lite småkrasslig, öm i halsen och börjar få lite ont i huvudet. Ska dricka en hel drös med vatten och ta en liten huvudvärkstablett och hoppas att det går över. Ska nog ta och göra en kopp te och en smörgås också, lite kvällsmys med mig själv :) Så får det bli!

Later dudes, kram

Kommentarer
Postat av: Evve

Jag har kämpat med kovalenta bindingar och joniska föreningar i afton. Vad är skillnaden liksom? haha men jag är dom jäkla atomerna på spåren hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback