"The miles are getting longer, it seems, the closer I get to you"

Tisdag idag. En bra tisdag ska det bli! För Rickard kommer hem sent ikväll/ inatt! Om han hinner med det sista tåget från Norrköping det vill säga, men, jag håller mina tummar för det, för jag vill ha hem honom nuuuu! Han SKA hinna med tåget, det bestämmer jag. <3 Men i värsta fall så ses vi imorgon, i alla fall tidigare än planerat, så det är trevligt minsann! :) Det pirrar i magen nu!

Så idag ska jag ta och städa lite mer och pyssla lite och göra det fint tills min karl kommer hem. Wihoo. Sen får vi se om jag har ork till att plugga lite. Jag känner mig fortfarande klen, i både kropp och huvud. Drömde så himla mycket saker inatt, eller, det gör man väl alltid, men kom ihåg mycket idag. Det sista jag drömde var att jag och en massa gamla blandade klasskompisar lekte krig i ninjadräkter i en stor lagerlokal fylld med tomma kartonger. Sen helt plötsligt så satte sig alla på små leksaksstolar, på ett led, för då skulle vi spela "Fyra i rad" med George W Bush (?!?!), men det roliga var att vi aldrig kom igång, för George förstod inte reglerna :P Drömtydning på det kanske? ;)

Nu måste jag försöka vakna till på riktigt, har inte gjort det än trots att jag har varit vaken i över två timmar, gääääsp..




Från en promenad förra vecken. Söt liten sippa!


Kommentarer
Postat av: Evve

Menar du inte Blåpippa? hahahahahah ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback