"Let's don't let a good thing die"

Åh, jag har så mycket att skriva om, egentligen. Men just nu är jag helt slut i huvudet, trött och dan. Så det får bli ett "kort" inlägg!

Solen och värmen har varit på våran sida dom senaste dagarna, det har känts som riktig vår, underbart skönt! Jag och Rickard har varit ute på ett par trevliga prommisar tillsammans, har fotat lite också, så dyker nog upp ett par bilder här i veckan! Orkar inte resa på mig och hämta kameran just nu nämligen ;)

Igår fyllde min älskling 26 år, så det var kalas hela dagen här hemma, tårta och smörgåstårta (Den fick bra betyg Evve, och den var gooood!:D) och kakor och bullar. Uuh, det var satans gott, men nu känner jag mig som en enda stor bulle.. Degig ;P Men det var en jättetrevlig dag i alla fall! Jag överraskade Rickard med att spela "Happy birthday" på gitarren på morgonen, hoho :D
 
Idag åkte Rickard tillbaka till Norge, inte det minsta roligt.. Gick med honom till tåget, det blev en varm promenad i 18 plusgrader, sen ett tråkigt hejdå, som vanligt.. HATAR att behöva säga hejdå.. Men jag hoppas på snabba dagar, för jag saknar honom redan massor! När jag hade kommit hem, så ringde mamma och frågade om hon fick komma in på fika, hihi, hon och Kenta och voffarna stog nere i porten och ville in. Det var en riktigt trevlig överraskning! Så vi fikade och mamma fotade allt hon såg (hon har just köpt en digitalkamera) :P Sen åkte dom vidare på sin lilla semester i det blåa skåpet (husbilen)! Supermysigt med ett litet spontanbesök i alla fall!  <3

Nu sitter jag och glor på tv, snart börjar väl Ballar av stål, men jag är så trött, så jag funderar på att gå å lägga mig. Kan ju alltid kolla på det på internet sen. Huuh, vi får se hur jag gör! Vore skönt att gå å lägga sig tidigt för en gångs skull.. Känns som att jag har varit utan sömn i

Näe, kort inlägg var det ju! Later dudes.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback