"Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott"

Försökte komma upp vid 7 imorse. Det gick inte så bra. Men 8.30 lyckades jag släpa mig upp i alla fall, så, rätt godkänt ändå. Åt min frulle och tog sen en promenix med fin musik i lurarna. Såg en blåsippa! Vårigt som attans. Här om dagen såg jag dock ett par vitsippor, så jag slänger in en bild på dom. Ni ser, jag är snäll som delar med mig av våren! :D

Nu har jag precis ätit lunch så nu ska jag försöka plugga lite. Har flyttat in Rickards datorstol till köket, hoho, så nu har jag en liten arbetsplats här, praktiskt! :D Sitter och tittar ut genom köksfönstret, himlen grå, och det är flera grader kallare idag än igår. Men, då känns det i alla fall inte så tokigt att sitta inne.. Förresten har jag lagt beslag på en av Rickards tröjor också, den är så skön, och så luktar den som honom. Saaaknigt!

Ojoj, nu åkte just en polismotorcykelkaravan förbi! Dom var nog en 6-7 stycken, undra vad dom var ute på för äventyr..? Nä, nu ska jag sluta babbla och börja plugga! Tjipp! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback