"I tried with calling out your name"

Plugget gick faktiskt rätt bra idag. Kan kryssa av en grej från listan i alla fall. Hoppas på samma flyt imorgon. Det vore skönt! Även om det är små små steg frammåt så är det ju alltid nåt, och jag blir glad för det lilla. Fast jag har ju tvättid imorrn också, så den kommer väl att störa mig lite, men, jaja, det är som det är. Rena kläder känns bra att ha..

Den senaste timmen har jag pysslar och fixat och trixat lite med en hemlis, hihi. Min fina papput fyller nämligen år i morgon! Får fira honom härifrån, har inte råd att åka hem för att kalasa. Men han får sin födelsedagskram om ungefär två veckor, när jag åker norrut för att ta hand om Tyko och Semla när Evve och Oskar lämnar landet :)

Nu sitter jag och lyssnar lite på Kristofer Åströms nya skiva igen, den finns äntligen på Spotify! Men inte hans gamla skivor, det är trist.. Men den nya verkar vara bra. Har inte hittat nån sån där storfavorit än, men det krävs nog ett par till lyssningar, så löser nog det sig :P

Näe, nu orkar jag inte skriva mer. Tjabaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback