"I´ll be there just to make you happy"

Huamig vilken segdag, har varit trött hela dagen. Fast inte lika trött som Tyko och Semla, dom sover fortfarande. Verkar vara ett slappt liv att vara katt. Jag går in och klappar på dom ibland, då tittar dom bara med trötta ögon på mig och somnar om. Hihi. Men dom kommer nog säkert att vara härligt pigga lagomt tills jag ska sova sen, som vanligt ;) Det har inte blivit något plugg idag, har varit så slut.. Men istället har jag roat mig med att titta lite på Oskars Planet Earth DVDer (tack för lånet Oskar, höhö). Det är så sjukt fint! Djuren och naturen är fascinerande..

Nu har jag fått en rapport från Evve, dom är framme på hotellet nu, det har dom säkert varit ett tag, men ja, nu vet jag det i alla fall :D Tydligen har dom "fin" utsikt, hehe, hoppas hon tar en bild så man får se den sen :D Men det är ju knappast utsikten som är det viktigaste! :) Hoppas att ni får en världsbäst semester!

Jag har just duschat och målat naglarna och sminkat mig och klätt på mig, bättre sent än aldrig. Om ett tag ska jag hem till mamma, ska bli bjussad på mat där, härligt! Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa lilla pappa på kvällen en sväng. Måste ju passa på när man är i krokarna :)

Jag saknar Rickard jättemycket. Så mycket att det gör lite ont i magen.. Men, ungefär en vecka kvar. Bara att bita ihop. Bebaba.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback