"Hello there, the angel from my nightmare"

Nu har jag städat. Nästan hela lägenheten. Bara köket kvar, men jag tar det imorrn, känns som att det är lite sent att börja dammsuga nu. Plus att jag är trött. Men jaja, resten av lägenheten är så fin nu så! Luktar gott av skurmedlet.. Ikväll måste jag ju sova riktigt gott i ett så städat hem! Hoppas jag inte vaknar av en massa oväsen igen imorrn. Men risken finns väl, med tanke på att dom inte ens är i närheten av färdiga här ute på gården. Hoppas dom har tysta grejer kvar på listan :P Borde inte finnas flera träd att såga ner i alla fall.. Snyft.



På bilden här ovan så ser ni trädet. Trädet som inte längre finns. Trädet som numera ligger sönderhackat på innergården. Varför?! Det hade knappast växt färdigt, det var ju inte ens medelstort.. Å det kan inte ha varit i vägen för nån.. Buhuhu.. En dag utan mitt träd och jag saknar det redan. Har fått en helt ny utsikt och jag gillar det inte :(
R.I.P Trädet.


Hungrig är jag också! Det är ju dumt att bli det nu. Dumt att äta så här sent. Men kanske ännu dummare att inte äta alls? Jag vet inte jag, måste nog ta något i alla fall, för det är jobbigt att gå å lägga sig med kurr i magen. Huuuuh. Känner mig helt slut. Som att klockan skulle vara mitt i natten eller nåt. Tiden hann ifatt mig.

Imorgon kommer Rickard hem. Jag längtar. Snälla låt timmarna gå fort!

Kommentarer
Postat av: Idapida

Åh, stackars trädet :( Hoppas att de planterar ett nytt som växer snabbt och blir fint! Ja, det läskiga var verkligen läskigt, kan förklara på msn sen när tid finns. Det handlar om mitt illamående tidigare vecka iallafall (det var nog inte p-pillren). Och att det som orsakade inte längre finns. Jag kan berätta närmare sen! Hur som helst så känns det okej nu. Lite wierd, men okej. Tack för att du finns söto! Kraam!

2009-04-07 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback