"Burn baby burn"

Äntligen lugn och ro, sitter i soffan med en filt kring mig. Sitter och väntar på att klockan ska bli 22.30, för då börjar The Notebook på tv! En av världens bästa filmer, kommer nog bli lite snyft.. :P Åååh, jag är så glad att jag har paxat den karln! Han är fin :D

Idag tog jag en sväng på stan, köpte lite snask samt letade efter solglajor, men, hittade inga, ååååh, jag börjar bli trött på att leta! Varför passar jag inte i några fööör, buhuh.. Efter stan, gick jag hem till mamma, sen tog vi sällskap hem till Lena, där vi skrattade och hade skoj, sen grillade vi, och det var gooooott! Efter maten tog jag mitt pick och pack och åkte hem till katterna. Tror dom hade saknat mig, dom fick ju trots allt vara ensamma hemma i flera timmar ;)

Jag saknar Rickard.. Extra mycket idag. Usch, det är jobbigt att sakna.. Sakna sakna sakna.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Hej, fin blogg! :) Vad har du för katter?

Kramar

Postat av: Madde K

Aha, nä mina katter är också huskatter :) Ska hålla ett öga, så att jag får se bilder på dem :)

2009-05-01 @ 21:31:33
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback