She will be loved

Wie! Fick mitt efterlängtade CDON-paket idag. Brevbäraren hade "varit snäll" och tryckt in paketet i mitt postfack så jag inte skulle behöva hämta ut det på posten.. Tack vare det så fick jag mosa och halvt slita sönder paketet för att få ut det :P (Evve, känns det här igen? Har för mig att samma sak hände hos dig?!) Men filmerna kom fram, sammanlagt 11 filmer för ca 400:-, det kallar jag kap! Blev mest gamla godingar som jag gärna ville ha på dvd (slutade ju faktiskt att ladda ner för ett par år sedan) och några chansningar så klart.





Har just kollat på den första av chansningarna "The last song", som var helt ok faktiskt! Lite ostig, men rätt bra musik och inte riktigt så förutsägbar som jag först trodde den skulle vara.

Nu slänger jag i film nummer två "Biutiful", där mitt pax Javier Bardem är med (hoppas han spelar en snällare karaktär än den han har i "No country for old men"!). Får se om det är något att hänga i granen :D Efter den filmen blir det till att ordna jobbkläderna och ta fram en matlåda ur frysen, för imorgon är det dags att jobba igen. Alla dagar dygnet runt, precis som min far :)

Kram på er, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det hände ju mig med! Men är ju glad att dom var snäll, men ja, haha! Ditt pax ja fast jag tror du mest paxade honom just för hans lugg hohoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback