Say it right

Idag var jag äntligen ledig! Jisses så skönt det var att sova ut, och krypa in under värmefilten en stund extra innan jag orkade mig upp :) Men sedan har jag inte legat på latsidan. Har tvättat, diskat, handlat mat och städat samt framför allt: rensat och sorterat papper/räkningar/kvitton/skräp. Det tog tid och jag vart på dåligt humör innan det var färdigt :P Men nu är det ordning och reda på allt (utom en liten hög med papper som Rickard ska få gå igen för att se om det är nåt att ha kvar). Skönt. Mindre skönt var att jag fick brev från CSN idag, det är ju aldrig roligt. Dom ville ha pengar som vanligt. Så mina planer om att försöka spara ihop en liten braatthabuffert gick åt skogen. Men men, så kan det vara, att vara vuxen! :P

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen, ska nog hoppa in i duschen snart, så jag är ren och fräsch innan jag slänger mig i den nybäddade sängen :)
Förresten så är Rickard på väg hem också, så om vi har tur är jag vaken när han kommer fram :) Ska nämligen hoppa i säng rätt tidigt, jobbat tidigt två dagar i rad nu. Hua.

Så kram på er, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Idapida

Åh, jag hade missat att du börjat blogga igen! Äntligen! Jag hör hur Kristinrösten läser upp inläggen i mitt huvud, myys!



Jag hoppas också att du hittar något jobb här uppe snart, Elton har sagt att han vill träffa dig nämligen (okej, han kanske inte sa det med ord, men jag förstod på hans min att det var det han menade)!



Kraaam!

2012-01-26 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback