Old friend, why are you so shy?

Åh, nu blev jag lite extra glad så här innan jobbet! Gjorde en chansning och skickade iväg ett sms till en arbetskamrat som jag vet jagar extra timmar och frågade om vi skulle byta pass idag (hans var kortare och slutade tidigare än mitt), och det ville han! Var lite nervös när jag skulle ringa och fråga jobbet om det var ok att byta, men det gick lätt som en plätt utan problem. SWEET! Så nu blev det två lite gladare medarbetare, en som får sluta tidigare (21.30 istället för 23) och en som fick ett par extra timmar med ob. Bra bra :)

Nu ska jag snart föna håret (kallt och blåsigt ute) och slänga något i magen innan jag åker iväg till jobbet. Måste nog förbi affären och köpa matlåda också, orkar inte äta samma sak en dag till tror jag :P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback