In this shirt.

Ligger nerkrupen i soffan under en filt.. Känner mig lite varm om kinderna, men väldigt kall om tårna.. Är så himla trött! Gick upp dödstidigt idag eftersom jag började kl 6 (måste gå till bussen strax efter 5 då, yey..). Jobbdagen har varit helt ok, men har varit gäspig hela dagen. För en gångs skull så var det lagom mycket att göra, så dagen flöt på bra. Jag tycker om mina jobbarkompisar, det är tur att dom är så fina så man står ut om dagarna :)

Jag har gjort en beställning från CDON (igen) och hoppades på att paketet skulle hinna fram idag, men icke då. Har jag tur kommer det imorgon så kanske jag hinner kika på nån av filmerna. För imorgon är jag ledig! Så skönt så man blir tårögd (att det sedan väntar fyra långa arbetsdagar, en ledig dag följt av två arbetsdagar till innan nästa helg är en annan historia).

Idag fyller min mormor 70 år! Så ett stort grattis till henne :) Jag önskar att jag var hemma och firade med min fina familj nu. Jag har sån hemlängtan. Vill inte behöva planera och boka tåg och lägga en halv förmögenhet på att umgås med mina bästingar :( M å s t e hitta ett jobb hemåt. Så det så.

Depp-inlägg! BU-HU. Men don´t you worry. I morgon är en annan dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback