I was at the top and I was like I’m in the basement.

Igår kändes det inte som måndag. Det gjorde det däremot idag. Usch så seg och trög dag det har varit!
Sov alldeles för länge, men jag antar att det behövdes.
Åt frukost. Tog dagliga rundan på alla jobbsökarsiter jag känner till, hittade inte mycket att hänga i julgranen. Tittade på Sjunde himlen på tv, hihihi. Spelade frågesport på Facebook tills spelet dog. Vek ihop lite tvätt. Tog en lång dusch. Gick och handlade, håret frös och såg ut som spaghetti. Lagade mat. Åt mat. Spelade ett par omgångar Call of Duty. Skrev en lapp till min granne och upplyste henne om att hennes hundar har skällt/ylat i ett par timmar (det brukar dom iofs göra väääldigt ofta, men nu blev jag extra trött på dom stackars voffarna..). Fastnade framför tv´n och nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. Rolig dag. Eh.

Imorgon ska jag i alla fall gå till gymmet. Jag hoppas att mina blåsor i händerna hinner lugna ner sig bara, annars blir det ajaj :/ Funderar på att köpa gymhandskar, även om det kanske är cheesy (?), men jag vill inte ha onda blåsor i händerna.. :/ Fast just nu har jag inga pengar, så det får vänta.

Imorrnkväll kommer i alla fall Ricke hem. Så efter gymmet ska jag städa och göra fint som vanligt inför hans hemkomst. Så att han tror att jag alltid har det så fint när han är borta ;)


Hoppas att ni har haft en lite bättre dag än vad jag har haft :)

Sova snart. Gääääsp.



Jag längtar efter torr asfalt och solen i ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback