Like the sun that will steal early morning, I'm a thief in pursuit of your heart.

Heja Kristin!
Gick bra på gymmet idag, blåsorna höll sig i skinnet (höhöh) och jag är Starke Adolf :)

Nu är jag nyduschad och nyäten. Ska fixa iordning mig själv lite sen städa och diska lite sen tänker jag ställa mig i hallen och vänta på att Rickard kommer hem :P Blir förhoppningsvis inte såå sent eftersom dom redan har åkt från Norge. Sweet! Längtar, längtar och längtar lite till.



Ricke och Kricke. Som det ska vara <3


Kommentarer
Postat av: Idapida

Vad kul med lite updates från dig igen Kristin! I like your blogging! Hoppas att ni har det myspys nu när karln är hemma!

Kraaaaaam!

2011-01-26 @ 19:49:18
Postat av: tobbe

Kul med lite info från södern :) Kramar ppt

2011-02-05 @ 20:56:56
Postat av: Andréa

Fint fint fint!! <3

2011-05-21 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback