Nostalgia locomotive

Förlåt förlåt lilla blogg för att du glöms bort så ofta.

Jag har haft fullt upp. Fullt upp med nytt jobb! Efter två arbetsintervjuer så fick jag jobbet som larmoperatör/kundtjänstmedarbetare på Securitas Direct här i Linköping. Började i början av mars med 4 veckors utbildning och nästa vecka börjar jag min 3:e vecka av 4:a som ett litet fadderbarn till min söta fadder Åsa. Efter dom veckorna slängs jag ut i verkligheten och ska klara mig själv :)
Trivs jättebra på jobbet och med alla arbetskamrater (särskilt mina utbildningsvänner Hanna och Boggan!), så jag ser verkligen fram emot att få börja jobba "på riktigt", även om det är väldigt läskigt också. Jag tycker om att ha koll på saker och ting och gärna kunna allt på en gång, men på det här jobbet kan man inte det, så jag försöker att acceptera det :D Jobbet är i alla fall väldigt spännande och intressant!


Tiden går så fort och snart är det bara en månad kvar tills min fina syster gifter sig. Jisses som jag längtar! :)


Nu njuter jag av min lediga helg. Nästa vecka blir spännande, för då ska jag jobba några långa kvällspass på jobbet för första gången! Dessutom kommer jag att jobba hela påskhelgen, vilket tyvärr kommer att innebära alldeles för lite tid tillsammans med finaste Rickard, men det är som det är.. Antar att det är så det är när man blir vuxen? :) Vi får försöka ta vara på kvällarna tillsammans <3

Ikväll har jag suttit och tittat på gamla gotlandsbilder och blir alldeles nostalgisk och saknig. Jag saknar mina fina fina vänner och vattenpipsrökning på Linnis balle! Linnis, Petra, Martina, Lina och lilla Anna (och resten av klassen med såklart!). Jag hoppas vi kan ses snart igen! Nu när jag har ett jobb och lite lön så kanske det löer sig snart :) Har inte fått schema för sommaren än, men det verkar som att det kommer att bli mycket jobb, så jag hoppas att jag kan tjäna en bra slant så jag får göra en rundresa och hälsa på mina fina :)


Anna, Linnis, Lina och David en solig afton på Linnis balle :)



Näe, nu börjar jag bli lite tröttis. Kanske ska slänga mig i sängen snart? Kramis


Kommentarer
Postat av: Ida

Äsch, Kristin då! Jag riktade det där inlägget mest till några klassisar som jag vet smygläser min blogg (de har sagt det när de har varit fulla) men som jag egentligen inte är bekant med. Eftersom de inte kan gratta för betyget, misstänker man ju att de inte tycker att jag ska ha det..! Så det var absolut inte riktat till dig, jag vet ju hur mycket du jobbar och att du vill mitt bästa, fin Kristin!'



Kämpa på med jobbet, så att du kan få en ordentlig semester nästa sommar och åka till Gotland med mig och (förhoppningsvis) min bäbis! ;)

2011-06-28 @ 09:13:26
Postat av: Evelina

Syster, här håller jag hus nu! :9 Hittade min gamla blogg jag glömt bort :))

Postat av: Evelina

Min dator krångar så du kanske får en kommentar två gånger, eller t o m tre haha :)



Här är min nygamla blogg! :)

2011-07-14 @ 20:13:56
URL: http://evelinamaria.wordpress.com/
Postat av: Myrkrig

Sho läs mitt senaste inlägg. Jag håller på att dra ihop den mest legendariska bloglovin listan med bloggar av bloggare 20 - 25 års åldern. Då jag vill hitta fler bloggar i min egen ålder, och jag tycker själv de bloggarna är lite svåra att hitta... hoppas du cokså tycker det är en bra ide, lämna en kommentar i såfall så lägger jag till dig i min lista som sen kommer bli allmän för alla mina läsare!

2011-10-07 @ 16:32:59
URL: http://myrkrig.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tuggummit var supermumsigt, jag har inte klurat ut om det är mysteriet? :) haha

2011-10-15 @ 20:05:42
URL: http://evelinamaria.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback