Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Idag har jag klippt håret. En bra bit på längden. En bra bit på luggen. Ovant, men jättefint och jag gillar det. Tack för det världens bästa frisör Helena! Efter frisörbesöket var jag ute på äventyr. Skulle tända ljus på gravarna. Vem kunde ana att kyrkogården vid Ovansjö Kyrka var totalt kolsvart? Förutom självaste kyrkan som var upplyst, och ljusen som redan var tända vid gravarna. Men, jag fick tända ett ljus i förskott för att ens hitta rätt. Mobilen fick också lysa vägen lite. Spännande. Men gravarna fick sig ett varsitt ljus och en tanke. Det var så fint där med alla ljus. Tänkte på lilla farmor och att jag saknar henne. Letade mig tillbaka till parkeringen och sen när jag hoppade in i bilen och skulle köra hemåt, så var radion tyst, trodde jag hade stängt av den eller sänkt ljudet så jag inte hörde vad som spelades, men icke, plötsligt startade radion och så kom frasen "Near and far and always and everywhere and everything" ur I love you always forever med Donna Lewis. Det tyckte jag var spännande :)

 

Nu är väskan så gott som färdigpackad. Tror jag har fått med allt. Det visar sig. Vi åker från storvik på morgonkvisten, landar på Heathrow nångång efter lunch. Sen buss mot Oxford och Evve. Ih, nu börjar det pirra i magen!

 

 

Eftersom vi ska till Oxford så bjuder jag på en bild från London -08, logiskt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback