"I guess I looked like a coward"

Blir (förhoppningsvis) ett kort inlägg nu!

Mina planer blev som jag hoppades på, så imorrn åker jag hemhem! Fick tag på en sistaminutenbiljett, yey! Perfekt! Har som jag kanske nämnde tidigare inte varit hemma sen i julas, så det ska bli så skönt att träffa familjen min :)
Nu till det roliga, inte nog med att jag åker imorrn, jag kommer att stanna där i en vecka!
Min åkatilljobbetkompis Anki ska nämligen till Sälen nästa vecka, så då skulle jag ha behövt tagit buss/tåg/buss till jobbet, vilket inte bara är tidsödande, utan också dyrt med busskort, så jag pratade med min chef och jag fick tillåtelse att jobba på distans i veckan (mitt jobb går att sköta bara man har internet och en telefon), vilket innebär att mitt kontor kommer att befinna sig i Gävle nästa vecka :) Spännande! Men helt ärligt kommer jag att sakna jobbet och jobbarkompisarna. Men, vi ska ordna så att jag får hänga med via Skype när det är mötesdags, hihi. Kommer nog bli fint :D

Nu fick jag precis meddelande från Rickard att han är på väg hemåt, han borde vara hemma i Linkan om lite mer än en timme. Ååh, skönt! Kramkalas ska det bli :)
Men, nu är det bäst att jag sätter fart med att diska diskberget, så det är fint här hemma när jag åker bort sen..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Kristinen. Jag har utmanat dig på min blogg! (:

Postat av: A n n a

Hej Kristin :)

Tack så mycket! Det var mindre roligt där med flyget men vi ska kolla upp om vi kan få nån ersättning. Vi fick iaf matkuponger så det va bra det iaf. Men hittills har allt iaf gått mycket bättre :). Hur går det på jobbet? Hade du trevligt hemhemma? :)

kram!

2010-03-17 @ 11:44:56
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Frida

Följa varann på bloglovin??:)

2010-03-20 @ 18:13:03
URL: http://fridahammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback