"Det fanns en spricka, där vinden tog sig in"

Goderafton lille blogg.

Idag är det onsdag. Om mindre än en timme börjar Greys Anatomy, som jag har längtat! :D Hoppas att det är ett bra avsnitt :)

På jobbet idag har det skrattats en massor som vanligt (våra samtalsämnen på fikarasterna är minst sagt udda). En av mina medlemmar har fått ett klick (en förfrågan för er som inte hänger med i svängarna), så nu håller jag tummarna för att det ska leda till ett uppdrag, för då kommer det att trilla in en liten slant till mig! Men det får man inte veta förns om ett par dagar/någon vecka. Men, framsteg i alla fall, hur det än blir :)

Jag smider planer för helgen/veckan. Hoppas att det är planer som går att ordna. Det visar sig imorgon, och om det blir som jag vill så kommer jag att uppdatera er då. Jag vill att det ska gå!

Förresten! Idag kom lilla minisyster Frida hem från Thailand! Brun som en pepparkaka med en helt ny garderob (har jag hört ryktesvägen). Så nu vill jag hem och krama om söta syster! Det var nästan prick 3 månader sen sist, illa!

Jag borde verkligen städa och diska. Men nää, jag orkar inte ikväll. Inte på Greyskvällen. Jag får göra det imorrn efter jobbet. Om allt blir som det är sagt, så kommer min man hem imorrn kväll/natt. Jag håller mina tummar för det :) För jag saknar honom. Och jag skulle behöva ett par kramar nu faktiskt..

Nä, nu får det räcka för stunden. Vi hörs. Kram <3

Kommentarer
Postat av: Evve

Hoppas hoppas du kommer hem i helgen så vi kan umgås allihopa och jag får bjuda på kalas :)

Postat av: Martina

Du verkar har fullt upp. (: Du får inte glömma att du ska planera in en "Hälsa på Martina och titta på små katter" - dag också. (:

2010-03-04 @ 08:23:14
URL: http://itisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback