"A hero of war, yeah that’s what I’ll be"

Pust och frust. Nu har jag precis kommit upp ur tvättstugan för sista gången i afton. Nu är tvättkorgen tom igen, skönt. Luktar gott och nytvättat här hemma. Ska snart bädda sängen också, så kan jag gå och lägga mig med gott samvete sen, i en nybäddad säng :P Måste skynda mig och göra det innan tv-kvällen drar igång med Desperate Housewives och Cougar town.

Linköping är en enda stor isbana. Halt som attans överallt. Idag sken solen nästan hela dagen, förutom när vi var ute på lunchpromenad på jobbet, då var det grått och snöigt ;) Förresten vill jag påpeka att jag verkligen trivs apbra på mitt jobb! Vi har så himla roligt och jag tycker om alla mina arbetskamrater. Nu börjar arbetsuppgifterna kännas roligare också, lite mer variation, det är skönt. Lite pengar på det här så vore det perfa (det ser ganska lovande ut just nu, men än är inget nytt kontrakt påskrivet)!

Jag saknar Rickard. Jag vill att han ska komma hem. Helst nuuuuuuu. Åh, min älskis, mitt hjärta slår för dig <3


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback