"Pack your bag cause the night is falling"

Jag är trött i huvudet idag med! Och lite i kroppen. Ska snart gå och lägga mig, känner att sömn kanske kan rädda mig från ännu en trött dag :) Jobbet var trevligt idag i alla fall, hade fullt upp hela dagen, men det är så skön stämning där, så man glömmer liksom bort att man jobbar, typ :) Har massor att göra imorgon med, nästan så man inte hinner med allt. Men, en sak har vi lärt oss. En sak i taget, och det viktigaste först!

Jag har i alla fall kommit på vad min framtida bostonterrier ska heta! (Jag ska bara spara ihop 15.000-20.000 först, så jag har råd med en, hehehe.) Det är ett alldeles perfekt namn. Så nu vill jag ha en liten voffsis. Fast, det kommer nog att få vara en dröm ett par år, men ändå! :D

Dags för mig att ordna morgondagens lunch nu, sen kvällspyssel, sen sängen.

Har inte så mycket mer spännande att säga idag. Jo! Grattis mormor på födelsedagen! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback