"No one's gonna love you more than I do"

Nu har jag fått klagomål över dåligt uppdaterad blogg, så bäst man tar tag i det! Annars vet man inte vad som kan hända! ;)

Jobbet går bra i alla fall, jag trivs jättebra! Arbetskamraterna är snälla och roliga och arbetsuppgifterna börjar kännas bekväma nu (även om det är lite läskigt fortfarande, med allt nytt). Det finns oändligt mycket att göra, så det är inte en lugn stund på jobbet.. Jag har i alla fall lyckats få in ett par personer till sidan, så nu hoppas jag att någon vill boka dom också! Så om ni känner att ni behöver ha en föreläsare eller utbildare så tycker jag att ni ska boka dom via
SverigesTalare! ;)
Dagarna blir rätt långa, med tanke på att kontoret ligger 4-5 mil bort så blir det tidiga mornar och rätt sena dagar, men som tur är åker jag bil tillsammans med en jobbarkompis, där tjänar jag in nästan en timmes restid, bra bra!

Rickard har varit hemma i helgen, alltid skönt att honom hemma! Vi har spelat en massa TP på PS3 och ätit god mat och varit ute i kylan och promenerat lite. Och så har vi varit på bio! Snabba Cash blev det, och jag blev positivt överraskad! Tyckte att den var riktigt bra, spännande och snyggt filmad. Och söt huvudperson :D Tack Rickard för biomys! <3 Sedan mitt förra blogginlägg har vi varit och sett Avatar också, och det var nog en av dom vackraste filmer jag har sett. Alltså, fint gjord. Och mysig musik! Har en egen avatarplaylist på Spotify nu, den skapar drama i vardagen, hihi (klicka HÄR om ni också vill lyssna).

Förresten så gjorde Rickard en sån himla fin sak idag. Han åkte tillbaka till Norge idag nämligen, så när jag kom hem hade han redan åkt hemifrån (fast vi hann träffas en snabbis nere vid tågstationen och pussas ett par gånger innan hans tåg kom). Han sa åt mig att ett äventyr väntade hemma på min kudde. Så jag blev nyfiken såklart. Kom hem och sprang in till kudden, och där låg en liten lapp. På den stod en ledtråd till en annan lapp, och på den fanns en till ledtråd, osv.. Till slut fanns en jättestor lapp på badrumsspegeln där det stod så söta fina saker. <3 Åh, min fina man. Så där stod jag ensam och övergiven med tårar i ögonen och bara saknade honom megamycket på en gång :P

Nu är jag helt slut. Trött i kroppen och ont i huvudet. Måste dock planera någon lunch till i morgon, så jag slipper gå hungrig. Har några "nödmatlådor" i frysen, och så pigg som jag är nu så misstänker jag att det kommer att bli en av dom :P


Kram på er så länge, jag hoppas vi hörs snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback