"I see you"

Jag fick ett litet kreativt infall nyss, så jag bestämde mig att omvandla en bild på mig till en "Avatar". Det blev inte toppenbra direkt, för mitt tålamod är som sagt inte det bästa :) Men det var skoj och fördrev lite av min söndagstid i alla fall. Skönt! Nu är jag hostig, men i övrigt rätt pigg. Så imorrn blir det till att jobba igen. Trevligt!

Nu ska jag försöka komma på något bra att äta till middag. Någonting som passar i matlådan också. Hm. Behöver nog gå och handla.. Jaja. Söndag som sagt, och jag saknar Rickard.. Vill att han ska komma hem nuuuu!
Kram



 

 


Kommentarer
Postat av: pt

Verkligen läcker bild !

susigt. men hade du bara tid m halva fejan :)

2010-01-25 @ 11:35:26
Postat av: Evve

haha gulliga pappas kommentar :)

Postat av: Martina

Haha, du e för härlig. Det blev ju apcoolt. Tycker helt klart du borde varit med i filmen. ;)



Kramar <3

2010-01-26 @ 07:56:13
URL: http://itisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback