"Head full of noise, hands full of dust"

Hej hej.

Det blev så att jag stannade hemma idag. Testade att kliva upp som vanligt imorse, men var helt snurrig, febrig och ont i halsen :( Efter att jag hade meddelat jobbet om att jag inte skulle komma så somnade jag om och sov länge, men vaknade av att jobbmobilen ringde, det var en dam jag ringt upp tidigare i veckan. Tyvärr ville hon inte vara med, men, nu har jag i alla fall jobbat lite idag, he he he.

Jag ska snart äta frukost (sent, men ändå). Sen tror jag att jag ska ta en dusch för att kanske bli lite pigg. Sen ska jag försöka jobba lite i alla fall, lägga upp lite fler öppna föreläsningar på sidan kan jag roa med mig, det är inte så ansträngande. Får dock se hur det blir med ringandet, låter inte direkt så pigg på rösten idag. Men vi får ta en sak i taget. Just nu känns det som att jag skulle vilja sova lite till. Men ska nog försöka göra lite nytta först i alla fall.


Hörs säkert sen. Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback