"A habit hard to break, take me home good lord for heavens sake"

Idag känner jag mig relativt pigg! Huvudet hänger inte riktigt med och jag är lite hostig, men i övrigt är det fint. Gick upp klockan 9 för att tvätta, så nu är tvättkorgen tom och lägenheten luktar nytvättade kläder. Trevligt. Jag ska försöka städa här hemma idag, det hinns inte riktigt med under veckorna.. Så nu har jag äntligen städat sovrummet, börjar alltid att städa sovrummet, vet inte varför.. Antagligen för att det är mest lättstädat :P Ska snart försöka avverka resten av lägenheten också, men måste nog ta en lunchpaus innan jag fortsätter. Sen ska jag försöka gå ut en liten sväng, förbi affären bland annat. Men dagens mål är att få en hel och ren lägenhet utan diskberg. Sen vore det härligt om jag kommer ihåg att slänga soppåsen också. Stora lördagsplaner vetni! :)

Heja Kristin!



Kommentarer
Postat av: Ida

Heja-heja-heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback