"No matter where you are, high above or under the stars"

Usch, jag är så fruktansvärt trött.. Det har varit en snabb dag, men ändå lång på något vis. Det gick inte så bra på jobbet, ringde och ringde men fick inget svar hos nån. Jo, en. En trevlig man med en härlig basröst visserligen. Ska återkomma till honom om två veckor. Men jag tappar suget när jag ringer och det inte ger någonting alls.. Jag VILL verkligen att det ska gå bra, att jag ska kunna ringa, få svar, och få ett JA av dom jag pratar med. Jag vill verkligen få in fler människor så att chansen ökar för mig att få lite lön snart. Jag trivs verkligen jättebra på jobbet och jag vill att det ska funka ekonomiskt.
När jag kom hem idag låg en stor fet CSN-räkning (min första) i brevlådan. Skitkul verkligen. Jag ska prata med dom och se om det går att skjuta upp den lite, men om jag fattar rätt från deras hemsida skulle man ha ansökt om sånt förra året, hur man nu ska kunna veta då hur ens inkomster ser ut det följande året? Skittråkigt i alla fall. Jag hoppas att det går att ordna. Jag vill inte känna sån satans stress över pengar som inte finns. Jag är så himla himla glad över att jag har Rickard som är så underbart fin och ställer upp för mig. Annars hade det inte funkat. Tack tack fina bästa Rickard <3 Jag SKA betala tillbaka allt och lite till så fort jag har chansen, jag hoppas du vet det.

Jag har inte orkat laga någon mat än, och tack vare det är jag astrött och grinig nu. Pengatankar och jobbtankar snurrar omkring som irriterande myggor i mitt huvud. Jag vill gå och lägga mig och vakna ut utvilad och på bättre humör imorgon!! Har bara suttit och glott hela kvällen, inte orkat nåt. En riktig deppdag.

Det är klass 1 varning här, för att det ska dra in en snöstorm inatt/imorgon. Så vi får se om vädret tillåter att vi åker till jobbet imorgon, annars blir det till att jobba hemifrån. Men klockan är ställd som vanligt. Kläderna ska plockas fram och matlåda ska göras i ordning. Ska fixa det nu så jag kan gå å lägga mig sen. Hoppas att alla jobbiga tankar pausar och låter mig sova gott.

Men jag ska säga något positivt med dagen också. Och det var telefonsamtalet med min bästa Lina. Fina fina Lina. Jag längtar så tills vi ses! <3


Kram och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback