"I just want to be there when the morning light explodes"

Blir ett kortisinlägg nu, för jag måste gå och lägga mig snart..

Men det har varit en myshelg tillsammans med Rickard. Lite film. Lite god mat. Lite spel. Lite promenad. Mycket mys. Idag var vi och såg "Farsan" på bio, och den rekomenderar jag verkligen. Mycket skratt :) En film helt i min smak! Imorgon åker älskling tillbaka till norge, så det är väl bäst att jag passar på att krama honom lite nu innan han smiter.. Så nu ska jag stänga av lilla datorn och sen släpa mig till sängen. Försöka sova mycket så att jag vaknar utvilad och redo för en ny jobbvecka. Heja heja!

Kram på er gott folk, hoppas att ni har haft en mysig alla hjärtansdag. Natti.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tycker du ska uppdatera dig oftare. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback