"But I was just along for the ride"

Dagen har spenderats hemma. Snöstorm och varningar för att ge sig ut på vägarna var anledningen. Och det var nog tur att vi stannade hemma, för tydligen har det varit kaos runt om i länet idag. Får hoppas att det ser bättre ut imorgon.. Jag fick i alla fall in två personer till hemsidan idag, det känns bra! Har jobbat från 7 fram till alldeles nyss, så det har varit en lång dag, men nu sa huvudet stopp. Fast som vanligt så känns det som att jag har lika mycket att göra nu som när jag började i morse.. Men, egentligen vet jag att jag betar av bit för bit, men det tillkommer hela tiden nytt. Ett evighetsgöra! :D

Nu borde jag diska och laga någonting att äta. Men jag är så trött, så ska nog slötitta lite på tv en stund innan jag tar tag i mitt liv igen. Sen så hoppas jag att jag kan sova lika skönt ikväll som jag gjorde inatt..

Jag saknar Rickard skitmycket. Jag vill att han ska vara hemma och pilla mig i nacken och pussa mig i pannan. En vecka kvar. Längtar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaron är en hyyvens karl! Dock lite omständig i sitt språk! Hoppas att du får lön för mödan i ditt jobb Kristin, som du kämpar! Här kommer lite pepp: Peppeppeppeppeppeppeppeppepp! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback