What´s the point?

Nu ni! Nu blir ni förvånade va? Jag med!

Ikväll är det tvättstugedags, så det blir till att springa (åka hiss) upp och ner till tvättstugan. Det är inte klart på långa vägar, men det är bara för att jag är snäll och tvättar åt hela familjen :) Sånt gör man när man är ett älsklingsbarn förstår ni!

 

Jobbet rullar på, det känns som att det börjar komma igång lite efter semestrarna, så finns liiiite mer att göra om dagarna, men tiden går ändå rätt sakta.. Räknar dagarna nu, för nu har jag nämligen två saker att se fram emot! Det första är fredag, för då kommer Rickard hit, och shit som jag har längtat efter honom! Så då får vi en helg tillsammans, och det behöver jag verkligen. Det andra jag längtar efter, är nästa fredag. För det är sista dagen innan min två veckor långa semester. Ledigheten börjar med en vecka på Rhodos med fina mamma och bästa systrarna. Det ser vi fram emot! :) Oh, just det, jag och mamma har äntligen hittat resväskor! Sweetdude.

 

Nä, nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska ner till tvättstugan igen. Sen ska jag nog äta en liten huvudvärkstablett till efterrätt, för jag har konstigt ont i huvudet. Kram

 

 

Jag bjuder på en bild också. (Det är jag i en sked. Fint va?)

Kommentarer
Postat av: Lins

I really like this pictöööre! coolers :-)Hoppas ni hade en supermysig helg och att sista jobbveckan (for now) går bra, kram & puss

2010-08-09 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback