Just gonna stand there and watch me burn

Hej allihopa!

Jag har kanske inte sagt så mycket om det i bloggen, men jag har varit på Rhodos i en vecka, men nu är jag som ni kanske förstår hemma igen. Det var en alldeles underbar vecka med mamma och mina fina systrar. Läsa böcker i skuggan på stranden, snorkla och leta efter roliga fiskar i sköna havet, god mat och mycket skratt. Tack mamma för en jättemysig vecka tillsammans!
Jag behövde verkligen den där ledigheten :) Jag är ju ledig den här veckan med, men den har mest varit och kommer vara lugn och slapp. Skönt som attans.
På måndag börjar jag jobba igen, och då har jag två månader kvar att jobba här i Gävle. Sen får jag äntligen åka tillbaka till Linkan igen. Saknar Rickard, lägenheten och min vardag i Linkan.. Men tiden går rätt snabbt, så snart är jag nog där igen <3

Nu ska jag snart ta och klä på mig och sminka mig lite, sen blir det nog en sväng på stan. Ska kika lite på skor och eventuellt en jacka. Och så busskort, för jag ska snart ta mina grejer och "flytta" hem till Storvik igen, har bott hos mamma i Gävle ett par veckor nu, vilket har varit skönt. Men jag längtar lite efter en säng och mitt egna rum nu :P

Igår bjöd Evve på hejdåkalas, vilket var jättetrevligt. Fick god mat och en massa skratt där med :) Känns så konstigt att hon åker på lördag!! Men jag är så imponerad och stolt, duktiga storesyster som ger sig ut på äventyr :) Det kommer gå finfint.

Nä, nu ska jag väl ta tag i mitt liv kanske.
Vi hörs. Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback