Danced all night, slept all day.

Söndag söndag söndag.
Det känns INTE roligt att gå tillbaka och jobba i morgon. Men, det är bara att göra det, snart är jag inne i jobbtakten igen. Men jag räknar redan dagarna till jag slutar och får åka tillbaka till Linkan.

I helgen har jag varit i sommarstugan hos mormor och morfar där vi firade mamma igen. Vi åt god mat och hade det trevligt i "höstdemonens" sken (jag tyckte morfar sa höstdemonen när han egentligen sa augustimånen) :P Sen sov jag sött ute i lillstugan bakom dom blå gardinerna :) Nu är jag i Gävle igen, och sitter och halvsover. Ska väl snart fixa kläder inför morgondagen och se om jag kan sno ihop en matlåda också. Första gången på länge som jag känner en riktig söndagsångest, typ.. Och inte har jag tagit mig till Storvik heller.. Får se om jag kan ta mig (och mina stora väskor) dit imorgon eller i övermorgon, hoppas det!

Idag har jag i alla fall pratat med min Lina och dessutom söta lilla Nea :D Så skönt att prata med min Klumpe (och min Lill-Klumpe, hihi) och få höra lite mer om hur dom har det :) Nu måste jag verkligen posta paketet till dom, för jag råkade avslöja att jag har ett paket här till dom som jag inte har skickat än, hihi.. Latmask-Kristin. Så svårt är det väl inte att paketera in grejerna och gå till "posten"? :P
Om jag har riktig tur så kan jag träffa dom snart! Jag håller verkligen tummarna för att det går, för det vore hur fint som helst :) Men då måste jag slutat lite tidigare från jobbet en dag, och jag vet inte om det går, eftersom jag är ensam kvar där sista timmarna varje dag :S

Jag har också pratat med Evve, på skype! Hon befinner sig nu i Oxford, i sitt studentrum, iiih :) Äntligen! Så spännande är det! Och skönt att resan gick bra. På tisdag börjar hon skolan, så jag förstår om hon är pirrig :) Jag skulle också vilja ha ett litet äventyr, få se vad man kan hitta på :)

Nu sitter jag och längtar efter att Rickard ska ringa. Bebap, jag hoppas vi ses snart jag och mitt hjärta, för jag saknar honom ontimagenmycket..  BLÖH!

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Ida

Taaaack Kristin! Jag vet ju att jag duger, men ibland blir jag så besviken på högstadie-fasonerna som dyker upp bland vuxna människor. Jag har inte heller postat paketet till Nea och Lina ju! Måste komma ihåg att göra det nu när jag blir ledig några dagar! Hoppas att det går bra på jobbet nu och att semestern finns kvar som ett fint minne när du har tråkigt!

Postat av: Evve

Åh tack! :) Det hade jag, hoppas du hade det med? KRAAAM

2010-09-10 @ 00:14:21
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/
Postat av: Evve

TACK! Det finns massor av fina saker att fotografera. Och nu är verkligen finaste tiden. Men det kommer säkert vara lika fint sen!



VI måste bestämma NÄR du ska komma hit ;)



Måste prata med papput och decida(svengelska) om du kommer själv och vi åker hem tillsammans eller om han vill med eller om mamma vill med och ja hela alltihopa :) Nalle kanske vill pölla me´?



Om du är vaken skypar jag nog dig snart :)

2010-09-11 @ 22:51:45
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/
Postat av: Evve



Ja jag tror hellst att jag fortsätter leva i ovisshet faktiskt. Det var väldigt sött iallafall, smakade typ sockervatten(onej jag kommer bli som ufot i Men in black)



Nu hade jag tydligen tappat rösten också, märkte det först nu på eftermiddagen när jag började prata med roomisarna :)

2010-10-05 @ 17:23:11
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/
Postat av: Evve

Och jag längtar efter att få visa mitt oxford :))

2010-10-18 @ 21:56:46
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback