"You’re an undercover superhero"

Idag har jag redigerat färdigt bröllopsbilderna samt slängt en CD-skiva med bilderna på posten. Så förhoppningsvis får brudparet dom i morgon. Ska bli kul att höra vad dom tycker, hoppas dom är nöjda! Det är jag i alla fall :)

I morse hade jag tvättid också, äntligen är tvättkorgen tom och lägenheten luktar gott av nytvättade kläder. Ska bli skönt att krypa ner i en nybäddad säng sen också :) Fast som vanligt blir det tomt utan Rickard.. Läääängtar efter min älskling!

Imorrn ska jag träffa Martina! Jippie! Det ser jag minsann fram emot :) Innan jag tar mig till stan och möter henne ska jag städa lite här hemma, eftersom man får finfrämmande i helgen, hihi.. Som tur är så är det inte apstökigt just nu i alla fall :P

Nu sitter jag och kikar på Idol. Men mina tankar är inte där, utan på Greys Anatomy, som börjar snart.. Åååååh, det ska bli så spännande att se hur det går! Jag har en känsla av att det blir ett småjobbigt avsnitt, med tanke på hur säsongsavslutningen var.. George!!

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback